Commercieel Leiderschap
De samenwerking tussen de buitendienst en de overige afdelingen is bepalend voor een succesvolle bewerking van de markt. Het hoogste rendement bereikt u wanneer alle afdelingen van uw bedrijf doordrenkt zijn van klantgericht denken en handelen. Een consequentie is dat u bijvoorbeeld uw werknemers van de binnendienst ook commerciële en verkooptrainingen laat volgen. U wordt een manager die zijn personeel verder laat denken dan hun directe taken. Samen werkt u aan het constant succesvol bewerken van de markt.


 

ONDERWERPEN 4 x 1 DAAGSE OPEN COMMERCIËLE TRAINING

ALGEMENE VAARDIGHEDEN NETWERKEN, RELATIEBEHEER EN ACQUISITIE

  • Klantgericht denken en handelen.
  • Voorbereiding en planning.
  • Positief commercieel verwoorden.
  • New-business genereren.
  • De noodzaak van een brede scope.
  • Acquisitie en actief netwerken.
  • Effectief en efficiënt presenteren.
  • Omgaan met relatiebeheer en referenties.

COMMUNICATIEVE VAARDIGHEDEN COMMERCIËLE STRATEGIEËN EN BEDRIJFSPOLITIEK

  • Mechanismen in gedragsbeïnvloeding.
  • Voorbereiding.
  • Luistervaardigheid.
  • Omgaan met commerciële bedrijfspolitiek.
  • Non-verbale communicatie.
  • Commercie en attitude.
  • Vraagtechnieken.
  • 5 Mechanismen in verkoopgesprekken.

HRM_Button_Terug

Banner_GewoonGaanVerkopen Banner_VeranderenDoeJeZo Banner_Mindpower

Startgarantie
Open Commerciële Training (
OCT)
Bij minimaal 5 deelnemers en maximaal 10 deelnemers per groep.

Aanvang 09.00 uur
Einde 16.30 uur.
Kosten
€ 2.800,00 exclusief B.T.W. per deelnemer en inclusief verblijfkosten


OPEN COMMERCIELE TRAINING

Nieuwe data beschikbaar in juni 2017.

Voor registratie
OPEN COMMERCIELE TRAINING

Nieuwe data beschikbaar in juni 2017.

Voor registratie